טלמרקטינג וטלמיטינג לעסקים
טלמרקטינג וטלמיטינג נחשבים לשיטות פופולאריות לביצוע שיווק, מכירות ולקיום סקרי משוב בקרב לקוחות החברה. מה הם ההבדלים ביניהם, מתי נשתמש בכל אחד מהם ומה הם היתרונות במיקור חוץ לשירותים אלה?
שירות טלמרקטינג – מה זה ולמי זה נחוץ?
שירות טלמרקטינג הוא שירות בו מוקדנים מתקשרים ללקוחות חדשים או פוטנציאליים שכבר באו במגע בעבר עם החברה, במטרה להציע להם שירות או לקבל מהם משוב. כשזו שיחת מכירה, התשלום מהלקוח יגבה במהלך השיחה. טלמרקטינג נחשב למדרגה ראשונה בפרסום, ונהוג לבצע באמצעותו בדק שוק לפני יציאת מותג חדש לשוק. שירות הטלמרקטינג מתאים במיוחד לצורך הפעולות הבאות:
טיפול בלידים – פניות אשר מגיעות מאמצעי פרסום שונים, כשנציג הטלמרקטינג נדרש להשלים את עסקת המכירה.
חידוש עסקאות עם לקוחות – חידוש של ביטוחים ומנויים. בשיחה מסוג זה, מתקשרים ללקוחות שפרטיהם קיימים במאגרי החברה.
ביצוע סקרים – חברות שמעוניינות לבדוק את שביעות הרצון של לקוחותיהן.
ביצוע סקרים בקמפיין בחירות – ניתן להקצות מוקד יעודי המבצע סקרים לפני בחירות על מנת להיערך ולהגיב בזמן לדעת הקהל.
יצירה של לידים מלקוחות עבר – בדומה לחידוש עסקאות, ניתן להתקשר ללקוחות עבר של החברה ולהחזיר אותם להיות לקוחות של החברה.
יצירת לידים מרשומות "קרות" – טלמרקטינג קלאסי, בו מתקשרים לאנשים שלא יצרו קשר עם החברה ולא היו לקוחותיה בעבר. משימה זו נחשבת ל"קשה" ביותר, כיוון שמדובר ב"לידים קרים".
שירות טלמיטינג – לאיזה סוגי עסקים הוא מתאים?
שירות הטלמיטינג הוא שירות שיווק ישיר נוסף, שמטרתו היא מכירה דרך קיום פגישה בין נציג חברה לבין לקוח אפשרי. שיטת שיווק זו מקובלת בתחום המכירה מעסק לצרכן פרטי ומעסק המשווק לעסקים אחרים. שירות הטלמיטינג מתאים לעסקים כדוגמת יועצים פנסיונים, מוסדות לימודים (פגישה לטובת ייעוץ לימודי) ועוד. למעשה, כל פעולת מכירה שדורשת פגישה מקדימה, בין אם בשל רצונו של הלקוח, הצורך של בית העסק או אילוצים אחרים – ניתנת במסגרת שירות של טלמיטינג.
למה כדאי להוציא את שירותי הטלמרקטינג והטלמיטינג למיקור חוץ?
יצירת קשר עם לקוח חדש או לקוח פוטנציאלי כרוכה לרב בהוצאה כספית. על מנת להשיג את אותן רשומות ובהן פרטי לקוחות, עסקים רבים נדרשים להוציא כספים למטרת שיווק. לכן, ישנה חשיבות רבה להפקת המקסימום מכל שיחת טלפון. מעבר לכך, שמה של החברה ממנה יוצאות השיחות עולה על הפרק, ושיחה טובה ושירותית, בין אם יש בה מכירה או לא, לא תפגע בבית העסק. הקמה של מוקד טלמרקטינג / טלמיטינג פנימי דורש בניה של אסטרטגיה, גיוס כוח אדם מתאים, הוספת משרות למנהלי משמרת ואחראי צוותים וכן בקרה ופיקוח תמידי על איכות השירות ועמידה ביעדים. למה כדאי להוציא את שירותי הטלמרקטינג והטלמיטינג למיקור חוץ?
אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני – מוקד שכל ייעודי הוא הוצאת שיחות ללקוחות, ובמיוחד כשהוא מוקד חיצוני, משדר פאסון ללקוחות ונותן תחושה של חברה גדולה ומבוססת.
יעול נכון של הזמן – עבודה עם חברת טלמרקטינג/טלמיטינג חיצונית מייעלת את הזמן, ומפנה את בית העסק להתמקד באפיקים נוספים – אסטרטגיה, תכנון, פיתוח ועוד.
מקצוענות – חברה המתמחה בתחום, מגייסת את אנשיה בהתאם לדרישות התפקיד, מעבירה להם הסמכות והדרכות מעת לעת לטובת שיפור השירות והגדלת המכירות, שכן זהו כל תפקידה. בעבודה עם חברת טלמרקטינג/טלמיטינג חיצונית, אתם יכולים להיות בטוחים שהשיחות מטעמכם נעשות על הצד המקצועי ביותר.
רמת בקרה גבוהה – עסק שמנהל שירות טלמרקטינג או טלמיטינג "בתוך הבית", נדרש, לצד משימות רבות אחרות, לפקח ולבקר את איכות השירות והעמידה ביעדים. בעבודה עם חברת מיקור חוץ בתחום זה, ישנה בקרה מתמדת בהתאם ליעדים שהוגדרו על ידי העסק לא ניתן השירות, והפקה של דו"חות להנהלה.
העבודה המורכבת אך החשובה ביותר בכל עסק הוא עבודת השיווק והמכירה. חברת מיקור חוץ מאפשרת לכם להמשיך לעסוק בחתירה למימוש חזונו של העסק, ומטפלת בעבורכם, באופן מקצועי ושירותי בכל הקשור לנושא המכירה וסקרי שביעות רצון של הלקוחות.
בכתבה בשיתוך קישורית חברת המעניקה שירותי מענה אנושי, מיקור חוץ ופנים ושירות טלמרקטינג וטלמיטינג לעסקים בקרו: https://www.kishurit.co.il/